środa, 13 kwietnia 2011

14.04.2011r.

         Eeee... miałam to napisać wczoraj, ale z pewnych okoliczności nie mogłam wejść na komputer. No wiecie o co chodzi! Cofnę się do wczorajszego dnia, chyba zacznę pisać piosenki! XD
         13.04.2011r....
     Wczoraj poszłam do szkoły, nie sądziłam, że ten dzień będzie taki uroczy. Z pewną Gabrysią, Olą i Pauliną idąc do szkoły zaczęłam śpiewać jakieś piosenki i tak się zaczęło. Zakładamy chórek! Naszymi kibicami są : Laura, Kinga i Zuzia. Ja jako przedstawicielka gram na keyboardzie ( nie umiem grać, ale to nic) oraz śpiewam refren! Wokalistką do piosenki "Różowa taczka" jest Gabrysia będzie grała na nakręcanych skrzypcach. Ola będzie grała na bębenkach, a nasz cudowna Paulina na gitarze (żadna z nas nie umie grać na tych instrumentach). Więc oczekujcie nowej płyty. Każda z nasz będzie przeprana za rolnika. :D Więc czekajcie, to będzie przebój.Ahahahaha! *-*
              
Piosenka na dziś... :3
                                                

2 komentarze:

  1. Popieprzyło wam się w głowach, ale i tak już zaczynam zbierac na płytę! <3333

    OdpowiedzUsuń